چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

 

🏀رضازاده سرمربی ملوان:دیدار با شهرداری آذرشهر سرنوشت ساز و حیاتی است .

🏀کمیته فنی تیم بسکتبال ملوان با دستور جلسه بررسی عملکرد تیم برگزار شدو مقرر شد از حامیان اعزام تیم تجلیل شود


🌐سرویس ورزشی موج برنا - پس از پیروزی سخت ملوانان مقابل عقاب تهران ، کادر فنی صبح شنبه را به بازیکنان استراحت داد تا با دیدن فیلم بازی این  تیم با شهرداری آذر شهر نحوه بازی و عملکرد خود را ارزیابی کنند .


🏀صبح امروز شنبه دوم دیماه هم کمیته فنی متشکل از حمید گیلزاد ، سهراب گیلان نژاد ، مصطفی یگانه و محمدعلی رضازاده تشکیل جلسه داد .


🏀رضازاده ، طی گزارشی از روند تمرینات و استفاده از بازیکنان گفت و افزود :
حضور ملوان مدیون حمایتهای دکتر رفیعی در هیئت بسکتبال استان گیلان و پیگیری و حمایت جناب آذرگون فرماندهی محترم تربیت بدنی نیروی دریایی ، و عنایات بی پایان امیر فرماندهی محترم ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی و ناوگان شمال   امیر احمدرضا باقری و توجه ویژه ناخدا عیسی زاده فرمانده تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی است .
کارشناس تربیت بدنی افزود: پیگیری و‌ حمایت امیر احمدرضا باقری جدا از توجه به علایق جوانان فراتر بوده ، چرا که با عنایت به وسعت مسئولیتها و امور منطقه ، توجیهات حضور ما را شنیدند و پذیرفتند و این توجه و الطاف ایشان قابل جبران نیست و امیدواریم با همت بازیکنان با کسب نتیجه درخور تشکر و سپاس خود را به عرض ایشان برسانیم .
   
رضازاده در ادامه از زحمات کادر فنی ، سرپرستی ، بازیکنان غیرتمند تیم هم قدردانی کرد و افزود :
بازیکنان باتوجه به سیاستهای فرهنگی ،  پهلوانی باشگاه ملوان با سرلوحه قرار دادن اخلاقیات در زمین حاضر می شوند و بسیار خوب و باغیرت تا آخرین لحظه می جنگند و این تلاش ستودنی است .
وی افزود : منکر نقاط ضعف نیستیم ، دیر شروع کردیم و باید روز به روز بیشتر بیاموزیم و از تجربیات کادر فنی ، کمیته فنی و پیشکسوتان استفاده خواهیم کرد .
کارشناس تربیت بدنی از حمایت تماشاگران خونگرم گیلانی و بانوان هم تشکر کرد و گفت :
از ابتدا می دانستم بسکتبال مختص افراد خاص و تحصیل کرده است و در مقابل نظر فدراسیون ایستادم

و گفتم در رشت هم با آسودگی به میدان می رویم و حمایت تماشاگران شهر فرهیخته رشت و تمامی گیلانیان بهره مند شدیم .بانوان گیلانی و اعضا تیم بانوان بندرانزلی هم سنگ تمام گذاشتند و به احترام همه آنها سر تعظیم فرود می آورم .
در ادامه تحلیل بازی با عقاب تهران انجام شد و مقرر شد از بازیکن آسیب دیده و بستری در بیمارستان نیروی دریایی در رشت ملاقات و دلجویی شود .
در ادامه کادر فنی پیام تبریک صعود نوجوانان به جمع ۸تیم برتر کشور را برای تقدیم به کادر فنی نوجوانان استان و خصوصا دکتر رفیعی تنظیم کردند و از بازیکنان حاضر در تیم منتخب جوانان درفک گیلان هم تقدیر شد .
در ادامه این جلسه هم مقرر شد نقاط ضعف و قدرت شهرداری آذرشهر هم بررسی و در اختیار بازیکنان قرار گیرد .
یادآور می شوم تیم شهرداری آذر شهر
جمعه این هفته میزبان ملوانان خواهد بود ، تیمی که ۵ بازیکن لیگ برتری در اختیار دارد و ناصر عمری هم که این روزها دوباره به روزهای اوج خود رسیده به بازی با ملوانان خواهد رسید .
در پایان این جلسه از حمایتهای هیئت بسکتبال استان گیلان تقدیر شد و مقرر شد به پاس حمایتهای جناب آذرگون فرماندهی محترم تربیت بدنی نیروی دریایی ، امیر فرمانده ناوگان شمال و  منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش ، امیر احمدرضا باقری و ناخدا عیسی زاده  فرماندهی تربیت بدنی نیروی دریایی بندرانزلی در آخرین دیدار در رشت دعوت رسمی به عمل آید تا انشاا... با امید صعود رسما از حمایتها آنها تقدیر و تشکر شود .(ر-۵۴۴)

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna